Kilka słów o nas
O mnie
Jestem trenerem, coachem, doradcą i menadżerem.
Swoją ścieżkę zawodową rozpoczęłam w sektorze finansów publicznych, gdzie zajmowałam się zagadnieniami podatkowymi, działaniami public relations – jako Specjalista ds. Komunikacji oraz prowadzeniem szkoleń. W 2012 roku złożyłam własną firmę szkoleniową UNA.
Przez dwa lata byłam partnerem zarządzającym w spółce Medigroup.
Już od ponad 10 lat projektuję, organizuję i prowadzę szkolenia dla menadżerów i pracowników w obszarze komunikacji, etyki oraz zarządzania zasobami ludzkimi. Jestem współautorką dwóch książek, dotyczących ocen pracowniczych i rozwoju zawodowego: Pierwsza ocena i ocena okresowa członków korpusu służby cywilnej. Indywidualny program rozwoju zawodowego CeDeWu 2010, Oceny pracownicze w służbie cywilnej CeDeWu 2015.
Od kiedy pamiętam, zawsze lubiłam się uczyć różnorodnych rzeczy. Zaczęłam od prawa, na Uniwersytecie Wrocławskim. Wiedzę z zakresu ekonomii uzupełniłam na Uniwersytecie Toruńskim, studiując prawo podatkowe Unii Europejskiej. Zarządzania uczyłam się w Państwowej Wyższej Szkole Filmowa w Łodzi (na kierunku Organizacja Produkcji Filmowej i Telewizyjnej). W Szkole Wyższej Psychologii Społecznej we Wrocławiu poszerzałam swoje horyzonty w obszarze psychologii (na kierunku Kryzys i interwencja kryzysowa). Jestem absolwentką Szkoły Coachów i Trenerów Biznesu Grupy SET oraz Certyfikowanym Trenerem FRIS. Posiadam międzynarodowy certyfikat Critical Incident Stress Foundation (ICISF).
Na sali szkoleniowej słucham tego co mówią uczestnicy zajęć i staram się łączyć zagadnienia psychologiczne, komunikacyjne i etyczne ze sferą prawną, w której pracują słuchacze.
Z pasją prowadzę także coachingi zespołowe i indywidualne.
Zapraszam do współpracy, Iwona Sługocka