Punktem wyjścia do przygotowania propozycji działań rozwojowych dla naszych klientów jest diagnoza potrzeb. Przeprowadzamy ją na bezpośrednich spotkaniach z klientami, bądź na spotkaniach on-line. Następnie przeprowadzamy analizę, odnośnie możliwości pozyskania środków unijnych na realizację wybranych przez klientów usług. Kolejnym krokiem jest, opracowanie programów szkoleń lub warsztatów oraz przygotowanie uczestników do udziału w usługach. Mamy świadomość, że część wiedzy pozyskanej podczas szkolenia ucieknie w natłoku codzienności, a umiejętności niewykorzystywane zanikną, dlatego po szkoleniach i warsztatach prowadzimy działania wspomagające uzyskanie i utrwalenie efektów usług takie jak np. zadania wdrożeniowe, czy filmy instruktażowe. Na koniec opracowujemy raport, dotyczący rezultatów przeprowadzonych działań szkoleniowo – rozwojowych, który omawiamy na spotkaniu bezpośrednim z klientem bądź on-line.