Szkolenia
Szkolenia Coaching Diagnoza potrzeb
Realizujemy szkolenia i warsztaty umiejętności w siedzibie naszych klientów, on-line oraz wyjeżdżając w niesamowite miejsca na trenie całego kraju. Realizujemy szkolenia zarówno dla biznesu jak i dla sektora publicznego. Klientów z grupy MŚP wpieramy w pozyskaniu środków na szkolenia w ramach tzw. Bazy Usług Rozwojowych. Programy szkoleń z zakresu prawa i finansów dostosowujemy do zmieniających się przepisów.
Szkolenia dedykowane dla biznesu:
- Dostępność plus – szkolenie/warsztat umiejętności
- Dostępność plus w medycynie – szkolenie/warsztat umiejętności
- Jak tworzyć użyteczne programy rozwoju zawodowego dla pracowników – szkolenie
- Oceny pracownicze – szkolenie
- Rozmowy oceniające– warsztat umiejętności
- Zarzadzanie zespołem- szkolenie /warsztat umiejętności
- Komunikacja i współpraca w zespole /warsztat dla zespołu
- Interwencja kryzysowa – przełożony wobec kryzysu – warsztat umiejętności
- FRIS – Style Myślenia i Style działania – szkolenie z raportami indywidualnymi dotyczącymi predyspozycji pracowników i menadżerów (opcjonalnie z raportem zespołowym)
- Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami – szkolenie
- Przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu – szkolenie/warsztat umiejętności
- Asertywność w obsłudze interesanta – warsztat umiejętności
- Asertywność w zespole – warsztat umiejętności
- Etyka zawodowa-szkolenie
- Przeciwdziałanie korupcji i konfliktowi interesów – szkolenie
- Przeciwdziałanie mobbingowi – szkolenie
- Podatki w firmie: VAT, CIT,PIT -szkolenie
- Prawo pracy-szkolenie
Szkolenia dla sektora publicznego:
- Służba przygotowawcza w służbie – szkolenie
- Dostępność plus – szkolenie/warsztat umiejętności
- Etyka w Służbie Cywilnej – szkolenie
- Przeciwdziałanie korupcji i konfliktowi interesów – szkolenie
- Przeciwdziałanie mobbingowi – szkolenie
- Opisy i wartościowanie stanowisk pracy-szkolenie/warsztat umiejętności
- Oceny pracownicze w Służbie Cywilnej – szkolenie
- Rozmowy oceniające w Służbie Cywilnej – warsztat umiejętności
- Jak tworzyć użyteczne programy rozwoju zawodowego dla pracowników – szkolenie
- Zarzadzanie zespołem- szkolenie lub warsztat umiejętności
- Komunikacja i współpraca w zespole – coaching zespołowy
- Interwencja kryzysowa – przełożony wobec kryzysu – warsztat umiejętności
- FRIS – Style Myślenia i Style działania – szkolenie z raportami indywidualnymi dotyczącymi predyspozycji pracowników i menadżerów (opcjonalnie z raportem zespołowym)-szkolenie
- Obsługa klienta ze szczególnymi potrzebami – szkolenie
- Przeciwdziałanie stresowi i wypaleniu zawodowemu – szkolenie
- Asertywność w obsłudze interesanta – warsztat umiejętności
- Asertywność w zespole – warsztat umiejętności